SMM
Sosial Media Marketinqi
SMM (Sosial Media Marketinq) - marketinq tərəfindən sosial şəbəkələr kimi qəbul edilən, sosial şəbəkələrdə mal və xidmətlərin təbliğidir.
Sosial media marketinqi sosial qrup və marketinq şirkətinin subyekti arasında dialoq vasitəsidir. SMM hədəf qrup istifadəçilərini əhatə edən cəmiyyətlə birbaşa işdir. Sosial media platformaları hədəf auditoriya ilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq üçün müasir bir vasitədir. Bu gün sosial şəbəkələrin izləyiciləri televiziya kanallarının auditoriyası ilə müqayisə olunur, fərq yalnız onların daha diqqətli və aktiv olmasıdır.
Sosial media marketinqi jurnalistika, sosiologiya, reklam, satış marketinqi və ictimaiyyətlə əlaqələrin kəsişməsində yerləşir. SMM reklamdan daha çox PR-a işinə aiddir. İstehlakçı diqqətini reklam yolu ilə əldə etmək və qazanmaq olar. Məqsədli auditoriyasına etibarı satın almaq mümkün deyil, yalnız qazanmaq olar. Sosial marketinq jurnalistikadan daha çox xüsusiyyətlərə malikdir nəinki “blog və ya nəşriyyat” dan. Bu, auditoriya üzərinə mesaj müəllifi və ya şirkət üçün vacib və maraqlı olanları auditoriyaya üzərinə “yükləmə/atma” üçün deyil, hədəf auditoriya ilə birbaşa və açıq və ya gizli qarşılıqlı təsir üçün bir vasitələridir.
SMM-dən istifadə edərək həll oluna bilən məsələlər:
● PR
● brend, brendin təqdimatı;
● reklam əhatəsini təmin etmək məqsədi ilə ictimai əhəmiyyət kəsb edən kütləvi fərdi olmayan reklamlar;
● ticarət marketinqi - sosial cəmiyyət arasında stimullaşdırma tədbirlərin keçirilməsi;
● onlayn marketinq tədbirlərinə sosial və onlayn dəstək;
● İnternetdə marketinq fəaliyyətinə sosial dəstək;
● şirkətin marketinq mövzularını dəstəkləyən fəal istehlakçılar qrupu ilə qrup şəkilində dialoqu;
● marketinq mövzusuna yaxın problemlərin həllində və məsələlərin, problemlərin və perspektivlərin müzakirə edilməsində maraqlı olan bir auditoriya ilə sosial dialoq;
● sosial təbliğat - şirkətin marketinq subyektinin və şirkətin özünün sosial əhəmiyyətinin populyarlaşdırılması;
● rəqabətədavamlı olmayan şirkətlər və brendlər üçün ümumi sosial məqsədli qrupular çərçivəsində çarpaz reklam;
● brendin və şirkətin planları və strategiyası ilə sosial cəmiyyətin fikir və istəklərini yoxlamaq;
● şirkətin onlayn vəsait mənbələrinin trafikinin artması.
Şirkətimiz sizə brendlərinizın inkişafı üçün əlverişli və münasib şərtlər təqdim edir.
Xidmətlərimizdən istifadə edərək siz, brendinizin şəbəkədəki inkişafı, ətraflı statistik məlumatlar, eləcə də mütəxəssislərimizdən reklam vasitələrinin optimallaşdırılması və effektivliyinin artırılması barədə təkliflər alacaqsınız.
Bizimlə biznesinizi inkişaf etdirməyə başlayın!